torsdag 12 augusti 2010


Ni har väl inte missat att vi nu även säljer vykort i
många olika motiv
1:- /st vid köp över 10 st
20 st /15 :-

annars 2:-/st

Det är väl inte bara jag som tycker att det är jätte roligt att få ett kort i postlådan så skicka nu till alla era nära och kära:)


här ser ni Anne-Maries nya lampor hon har fått upp
visst blev det jätte bra :)


Cyklamen med lite dekoration till


Här har Anne-Marie fått upp en ny hylla, där vi har plockat i hopp lite smått å gott bla.
Näring för alla sorters växter, lite olika pynt, Orkidé krukor mm.


Mini Orkidé i glas
á 179:-
( Blommar mycket länge )


Idag har Anne-Marie varit och handlat massor av nya
krukväxter och snitt blommor till butiken
Bla, dessa Capsicum
45:-/st


Utanför har vi massor med olika bunt blommor:
aster 39:-/bunt
Ringblomma 39:-/bunt
Solrosor 3st 59:-
Blandad solros bunt 90:-/bunt

Vi har även Gladioler i många olika färger
20:-/ 1st
50:-/ 3st
75:-/ 7st
120:-/ 10 st


Jag (Lotta) har planterar många olika sorters planteringar i dag både för utomhus och inne.
och är det något ni saknar som ni vill ha säger ni till oss så fixar vi de till er:)




Lavendel i en fin silver grå kruka


Nu har de kommit lite mer bilder har varit dålig på att lägga upp de senaste fy på mig men nu ska jag försöka vara lite mer aktiv här.

Glöm inte att vi har öppnat på Lördagar igen 10-14


På lördag så åker Anne-Marie och jag till Stockholm för mässa och ska se vad vi kan hitta för fina höst/vinter krukor!

välkomna till oss!

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar