tisdag 8 mars 2011

härliga sol..

Hej!

I dag har det ju varit helt fantastiskt väder känns som våren är på väg...
Men de va någon som sa att de ska bli snö och tråkigt väder igen.
Jaja vi får tåligt vänta snart kommer den nog på riktigt:)


I dag och igår har jag skyltat om i butiken i båda fönsterna så nu är
det uppfyllt med massor av fina blommor!

I morgon är det Anne-Maries onsdag så då finns hon i butiken hela dagen,
kom in till henne och köp era vårblommor!
Vi har även fått in de första penséerna, de tål ca -5 grader kan ju passa perfekt om man vill ha något på balkongen eller graven mm.

Tyvärr har jag inga bilder som jag tagit själv dessa hittade
jag på google men visst ser det härligt ut:)





I helgen var jag hemma i Småland och där såg jag massor utav
snödroppar in till husväggarna det såg så vårlikt ut..
har ni hittat några vår tecken än?

Ha en fortsatt skön vecka!

/Lotta





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar